استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

«بنیامین» با یک آلبوم رپ باز می‌گردد | مروری بر آثار خواننده معروف + دانلود

  • کد خبر: ۲۰۸۹۲۸
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
«بنیامین» با یک آلبوم رپ باز می‌گردد | مروری بر آثار خواننده معروف + دانلود
بنیامین پس از چند سال سکوت، دوباره بازگشته است. او این بار با یک آلبوم که فقط یک قطعه یک ساعته دارد می‌خواهد موج جدیدی را در موسیقی ایران تجربه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین بهادری بعد از چند سال سکوت، قرار است با یک آلبوم به سبک رپ به عرصه موسیقی بازگردد. اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا می‌تواند در این سبک موسیقی موفق عمل کند یا خیر؟

درباره بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی موسیقی پاپ که ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران در محله جیحون متولد شد.او از همان ابتدا مسیر متفاوتی را در موسیقی ایران آغاز کرد و به مرور به اوج رسید. «سبک» او سال‌ها در موسیقی ایران همه گیر بود و مورد توجه قرار گرفت و نشان داد استعدادی جدی در روند اوج‌گیری موسیقی پاپ در ایران است. وی سینما را تجربه کرد و پس از تراژدی بزرگی که در تصادف و درگذشت همسرش، از سر گذراند، باز به اوج برگشت، اشباع شد و موفقیت در قله را تجربه کرد. اکنون پس از  پنج سال که از او خبری نبود، خبرهایی از انتشار اثر جدیدی از او منتشر شده است. 

خاطره‌ها، اولین آلبوم بهادری

اولین اثر رسمی بنیامین «۸۵» نام داشت. این آلبوم به صورت اتفاقی توسط تنظیم‌کننده آلبوم لو رفت، این آلبوم، با ترانه دنیا دیگه مثل تو نداره که با نام خاطره‌ها در آلبوم قرار داشت، شروع می‌شد. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن حذف شد.

دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادن بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است.

 «آهنگ «آهای تو 

در مصاحبهٔ منتشر شده از بنیامین بهادری در اردیبهشت ۱۳۸۹، علی‌رغم اینکه وی آلبوم ۸۸ را یک آلبوم کاملاً حرفه‌ای قلمداد می‌کند، اما آلبوم ۸۵ را به مراتب موفقتر و بهتر ارزیابی کرده است. این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است

آهنگ‌های مذهبی بنیامین همچنان پر مخاطب است

در سال ۸۴ آلبومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین و اهل بیتش که توسط فرید احمدی سروده شده بود با صدای بنیامین روی سایت‌ها قرار گرفت که تا به امروز جز پر مخاطب‌ترین ترانه‌های مناسبتی است.

آهنگ «محرم»

آلبوم سوپرایزی بهادری برای هوادارنش

در تاریخ چها‌ردهم اسفند ۱۳۹۲ سومین اثر بنیامین که شامل ۱۲‌آهنگ است منشر شد. وی برای اولین‌بار عکس دخترش‌  «بارانا» را که قرار بود به صورت سورپرایز برای طرفدا‌رانش رونمایی کند بر‌روی جلد آلبوم خود قرار‌داد، یک عکس یادگاری نیز درون آلبوم قرار دارد. اشعار این آلبوم را فرید احمدی سروده و تنظیم تمام قطعات را نیز نیما وارسته انجام داده، این آلبوم توسط موسسه هنر‌اول و آوای هنر در‌سراسر‌ایران منتشر‌شده‌است، این آلبوم در‌عرض ده روز در تمام کشور تمام شد و به تیراژ دوم رسید.

بازگشت بهادری با سبک رپ

بنیامین پس از چند سال سکوت، دوباره بازگشته است. این بار با یک آلبوم که فقط یک قطعه یک ساعته دارد می‌خواهد موج جدیدی را در موسیقی ایران تجربه کند.

او پس از مدت‌ها سکوت در روزهای گذشته خبر داد که قرار است آلبومش را از اَپ شخصی اش رونمایی کند و بخش‌هایی از آلبومش را در یک لایو اینستاگرامی، پخش کرد. آلبومی با رگه‌های موسیقی رپ که قطعا به زودی اخبار بیشتری از او خواهید شنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->